کد خبر: ۹۶۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۵۰
تمرین اسطوره رئال مادرید و دیگر ستاره‌های کروات در بیابان منتهی به اهرام مصر به سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است.

عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصربه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ تیم ملی کرواسی جهت حضور در رقابت‌های فیفا دی ماه مارس به قاهره، پایتخت کشور مصر سفر کرده‌است. کروات‌ها روز گذشته تونس را در ضربات پنالتی شکست دادند و سه‌شنبه نیز به مصاف مصر خواهند رفت.

اعضای تیم ملی کرواسی امروز از اهرام ثلاثه مصر بازدید کردند و در این میان، فوتبال بازی کردن لوکا مودریچ و دیگر ستاره‌های کروات به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است. لوکیتا و یاران پس از بازدید از اهرام، در بیابان جیزه شروع به تمرین گروهی کردند. مودریچ در 38 سالگی کماکان ذوق و شوق پا به توپ شدن، حتی کنار یک جاذبه تاریخی را دارد.

عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر

عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر

عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: